PROGRAMY

Zdravý pohyb a klidná mysl významně přispívají ke šťastnému a spokojenému životu. Zažijte zdravý pohyb bez bolesti, klidný spánek, energii po celý den a spokojenost a radost v životě.  

ANTISTRESOVÉ TECHNIKY

  • Naučíte se využívat velmi jednoduché pohybové, dechové a mentální techniky proti stresu a na zklidnění, které vám zkvalitní váš běžný den. Ke kurzu také obdržíte podrobné pracovní listy, které vám pomohou techniky aktivně využívat v běžném dni.

ČCHI-KUNG

  • Jemné meditačně pohybové cvičení pro duševní a fyzickou rovnováhu. Jednoduchý systém složený z poklepů, masáží a krátkých sestav. Cvičení učí pracovat s myslím. Kam jde mysl, tam jde energie.

DECHOVÉ TECHNIKY

  • To, jak celý den dýcháme, ovlivňuje mnoho procesů v těle. Naučte se techniky pro zklidnění, pro více energie a zlepšení zdravotního stavu. 

HORMONÁLNÍ JÓGA

  • Naučte se cvičení, které podporuje hormonální zdraví. Sestavy jsou tři. Pro ženy, muže a diabetiky. Cvičení je vhodné při hormonální dysbalanci a působí proti stresu.

JÓGA SMÍCHU

  • Není nutné se smát přirozeně, abychom se cítili šťastní. Pomocí tzv. smíchocviků rozhýbáváme bránici, která postupně reaguje tak, že vzniká přirozený smích. Cvičení je zakončeno závěrečnou relaxací.

MINDFULNESS

  • Mindfulness je trénink všímavosti a pozornosti a využívá fyzické, dechové a mentální techniky.