PROGRAMY PRO OSOBNÍ ROZVOJ 

PROGRAMY A KURZY

ANTISTRESOVÉ TECHNIKY

Na minikurzu Antistresové techniky se naučíte využívat velmi jednoduché pohybové, dechové a mentální techniky proti stresu a na zklidnění, které vám zkvalitní váš běžný den. Ke kurzu také obdržíte podrobné pracovní listy, které vám pomohou techniky aktivně využívat v běžném dni.

AUTOTERAPIE JÓGOU

Autoterapie jógou je cvičení pro prohloubení kontaktu se svým vlastním tělem a pomáhá rozvíjet vnímavost a cit k jeho potřebám.

ČCHI-KUNG

Jemné tradiční čínské meditačně pohybové cvičení pro duševní a fyzickou rovnováhu. Jednoduchý systém složený z poklepů, masáží a krátkých sestav. Cvičení učí pracovat s myslím. Kam jde mysl, tam jde energie.

DECHOVÉ TECHNIKY

To, jak kvalitně a hluboce dýcháme, ovlivňuje mnoho procesů v těle. Kyslík je nositelem energie. Dechové techniky učí dech nejen vnímat, ale i ovlivňovat v různých situacích v životě. Například při nedostatku energie, nespavosti, nervozitě a stresu.

HORMONÁLNÍ JÓGA

Naučte se cvičení, které podpoří Vaše hormonální zdraví. Sestavy jsou tři. Pro ženy, muže a diabetiky. Cvičení je vhodné při hormonální dysbalanci a působí proti stresu.

JÓGA SMÍCHU

Není nutné se smát přirozeně, abychom se cítili šťastní. Pomocí tzv. smíchocviků rozhýbáváme bránici, která postupně reaguje tak, že vzniká přirozený smích. Cvičení je zakončeno závěrečnou relaxací.

MINDFULNESS S DĚTMI

Jak lze využít relaxační a pohybové aktivity při práci s dětmi? Praktický seminář nejen pro pedagogy.

ZÁKLADY MEDITACE

Naučte se jednoduché meditační techniky pro zklidnění mysli.

ZÁKLADY TRADIČNÍ ČÍNSKÉ MEDICÍNY

Jak se ke svému tělu chovat v různých ročních obdobích? Co jsou to meridiány? Proč pít teplou vodu? To jsou otázky, které vám zodpoví zkušená praktička TČM.

ZÁKLADY ZDRAVÉHO POHYBU

Kurz pro lektory, kteří se věnují zdravému pohybu. Kurz vede zkušená fyzioterapeutka